Thursday 16 September 2021

Wat is een beperkte PayPal-rekening en kan ik geld opnemen van een beperkte PayPal-rekening?

kan ik geld opnemen van een beperkte PayPal-rekening, hoe haal ik mijn geld van mijn beperkte PayPal-rekening, hoe krijg ik geld van PayPal, hoe kan ik geld opnemen van een beperkte PayPal-rekening, een beperkte PayPal-rekening

Een beperkte PayPal-rekening beperkt u om bepaalde activiteiten op uw PayPal-rekening uit te voeren. Deze activiteiten omvatten basisfuncties zoals geld naar iemand sturen en ze van uw rekening opnemen. Dergelijke beperkingen die door PayPal worden gesteld, zijn bedoeld om ons te onthouden van beveiligingsproblemen die ons beschermen. Lees verder om meer te weten te komen over beperkte PayPal-rekening, gekoppelde instanties met dergelijke rekeningen en hoe u bepaalde problemen met beperkte PayPal-rekening zelf kunt oplossen. Ontdek in feite of u geld kunt opnemen van een beperkte PayPal-rekening. 


Wat is een beperkte PayPal Rekening?


Beperkte PayPal-rekening bevat beperkingen op een rekening die voorkomen dat u geld kunt opnemen, verzenden of ontvangen. Deze beperkingen treden in werking wanneer er ongebruikelijke of verdachte activiteiten plaatsvinden in bepaalde PayPal-rekeningen. Hiermee kunt u nuttige informatie verzamelen om uw account open te houden en ervoor te zorgen dat de rest van de klanten beveiligd zijn.

Kan ik geld opnemen van een beperkte PayPal-rekening?


Er kan een intrigerende vraag in je opkomen: hoe haal ik mijn geld van mijn beperkte PayPal-rekening? Het duidelijke antwoord is "Nee"! PayPal geeft niet zomaar toegang tot een beperkte rekening om geld op te nemen. Het is vanwege de mogelijke omstandigheden zoals:

  • Een onbevoegd persoon gebruikt uw account
  • Het account voldoet niet aan de wettelijke vereisten
  • Het account heeft tal van terugvorderingen en claims
  • U heeft meerdere PayPal-accounts
  • Een melding van verdachte activiteiten op uw PayPal-rekening
  • PayPal zoekt meer informatie over u
  • Je hebt je bankrekening of creditcardregistratie gemist
  • Een gehackt PayPal-account
  • U heeft zich niet gehouden aan de algemene voorwaarden van PayPal
Als u echter echt van deze beperkingen af wilt en geld wilt opnemen van de beperkte PayPal-rekening, moet uw rekening in overeenstemming zijn met de EU-wetgeving. U bent verplicht om bepaalde informatie over uzelf te verifiëren. Dit zijn de stappen om geld van een PayPal Limited-account te halen:

Stappen om mijn geld van mijn beperkte PayPal-rekening te halen:


  • Log in op uw PayPal-account
  • Klik in het accountoverzicht op "Meer over uw account"
  • Klik op "Resolutiecentrum"
  • Klik op de openstaande zaak(en). Hiermee kunt u de suggesties doornemen om uw accountgerelateerde probleem op te lossen.
  • Klik op "Resolutiecentrum".
  • U krijgt enkele opties te zien, zoals aanvullende informatie verstrekken, ontbrekende rekeninggegevens toevoegen of contact opnemen met de klantenservice van PayPal.

Hoe lang duurt het om PayPal-rekeningbeperkingen te verwijderen?


De tijd die nodig is om beperkte PayPal-rekeningbeperkingen op te heffen, is afhankelijk van het probleem. Een van de snelste manieren om het tempo te waarborgen, is echter om de vereiste informatie zo snel mogelijk te delen. Op het moment dat de gevraagde informatie is ontvangen, keert PayPal binnen 3 werkdagen terug, samen met de juiste jaarlijkse foutoplossing van PayPal.

U kunt het "Resolutiecentrum" controleren dat u informatie geeft over de accountstatus. Er kunnen zich gevallen voordoen wanneer u de vereiste stappen om de accountbeperkingen op te heffen niet kunt voltooien. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de klantenservice voor hulp.

Hoe weet ik of PayPal een accountbeperking oplegt?


PayPal stuurt meestal een e-mail naar uw geregistreerde e-mailadres met informatie over accountbeperkingen. U kunt ook de melding op uw accountoverzichtspagina controleren. Als u deze beperkingen in uw account liever wilt vermijden, probeer dan zo snel mogelijk op deze dreiging te reageren. Log gewoon in op uw PayPal-account en volg de vereiste stappen of bel ons Paypal Bellen.

We bieden ook technische ondersteuning voor Facebook Belgie U kunt contact met ons opnemen via Facebook Nummer.

No comments:

Post a Comment