Wilt u dubbele e-mails in Outlook verwijderen? Hier zijn de methoden voor jou.
Outlook is een veelgebruikte en populaire e-mailtoepassing onder andere e-maildiensten. Het is een prominente applicatie die verschillende bronnen vereist voor soepele prestaties en werking.
Het dupliceren van e-mails in de Outlook-mailbox is echter gebruikelijk in alle versies. Soms springt het op alle productiviteit, wat frustrerend is.
Daarom brengen we u de meest bruikbare oplossingen die u zullen helpen om van het probleem af te komen.
Hoe beïnvloeden dubbele e-mails in Outlook de algehele prestaties?
In het begin vind je het misschien geen serieus probleem. Maar zodra u de gevolgen ervan ervaart, moet u ervoor zorgen dat u het probleem in Outlook oplost en dubbele e-mails verwijdert.
Het kan zowel de productiviteit en prestaties van u als het systeem beïnvloeden en kan leiden tot verwarring bij uw klanten. Mogelijk reageert u op dezelfde e-mail en beantwoordt u herhaaldelijk een klant.
Evenzo zijn er andere factoren die ook worden beïnvloed:
- Dubbele e-mails zijn net zo verwarrend als dezelfde shirts in je garderobe hebben. Het enige dat u zult hebben, is verwarring over het kiezen van welke e-mail u wilt doorsturen of waarop u wilt antwoorden.
- Het maximaliseert ook de Outlook-gegevensbestanden zonder goede reden en vertraagt de prestaties van de Outlook. Uiteindelijk zou uw productiviteit en focus op uw werk afnemen.
- Verder, als u Outlook-e-mails synchroniseert met de Exchange-server of Office 365, wordt de grootte opnieuw gemaximaliseerd.
- Bij het maken van een Outlook-back-up heeft u meer ruimte nodig. Daarom betaalt u uiteindelijk meer voor cloudopslag als u online een back-up maakt.
Wat veroorzaakt duplicatie van Outlook-e-mails?
- Meerdere accounts: als u synchroniseert of hetzelfde account op meerdere apparaten gebruikt, kan dit ertoe leiden dat er voor elk apparaat een kloon van de e-mails wordt gemaakt.
- Verkeerd geconfigureerde regels: als u per ongeluk onjuiste regels heeft geconfigureerd, zal dit verwarring veroorzaken bij het ontvangen van e-mails. Het zal resulteren in dubbele e-mail.
- Korte frequentie in het verzenden en ontvangen van e-mail: Als u een korte frequentie heeft ingesteld, stel dat 5 minuten of minder voor elke e-mail om te verzenden/ontvangen, het probleem van dubbele e-mails zal optreden.
- Fout in mailbox-instelling: Als u foutieve instellingen in Outlook hebt, zal dit een duplicatieprobleem veroorzaken. Zo wordt elke mail of elk bericht meerdere keren ontvangen.
- Toegang tot antivirusscanners van derden: aangezien antivirus en Outlook op hetzelfde systeem worden uitgevoerd, is de kans groot dat ze verkeerd communiceren en dubbele e-mails maken in de Outlook-mailbox.
- Technisch probleem: als u een "verplaats een kopie naar"-opdracht instelt voor elke verzonden en ontvangen e-mail of een van deze, kan dubbele e-mail uw Outlook-mailbox belemmeren.
- Start Outlook en klik op Verzenden of Ontvangen.
- Selecteer nu Groepen voor verzenden of ontvangen definiëren.
- Verbeter 'Plan een automatische verzending/ontvang elke' tussen 15 en 30 minuten.
- Start MS Outlook en selecteer de map Inbox met dubbele e-mails.
- Selecteer in het hoofdmenu > Opschonen en configureer de onderstaande opties:
- Gesprek opschonen: om de dubbele e-mails in het gesprek te verwijderen en te verplaatsen.
- Map opschonen: om dubbele e-mails uit een specifieke map te verwijderen.
- En ruim mappen en submappen op: het zal de dubbele mappen en submappen opschonen.
- Klik met de rechtermuisknop op de map Verwijderde items en klik op Map leegmaken om de e-mails permanent te verwijderen.
No comments:
Post a Comment