Tuesday 12 July 2022

Wat is een ondersteuningsverzoek op Instagram - Weet er op een gedetailleerde manier over?

Instagram is een beroemde sociale-mediawebsite die mensen verbindt, ongeacht hun geografische beperkingen. Met Instagram kunnen mensen eenvoudig contact maken met hun vrienden, collega's, familie en familieleden, net als elke andere sociale-mediawebsite. Het heeft beveiligingsfuncties waardoor mensen het om verschillende redenen gebruiken, zelfs voor zaken. Veel andere functies zorgen ervoor dat mensen het gebruiken via andere platforms. Er zijn echter kansen dat gebruikers van Instagram technische assistentie nodig hebben als er problemen zijn tijdens het gebruik ervan. Sommige technische problemen kunnen op elk moment optreden.

In een dergelijke situatie vragen gebruikers altijd: Wat is een ondersteuningsverzoek op Instagram. Dit is een nieuwe functie die is geïntroduceerd voor de gebruikers van Instagram. laten we meer te weten komen over deze functie op een gedetailleerde manier-


Wat is een ondersteuningsverzoek op Instagram?


Dit is een nieuwe functie die de status toont van ingediende rapporten die u eerder heeft ingediend. Afgezien hiervan kunt u ook de rapportgeschiedenis van de gebruiker controleren. Om hun rapporten te zien, moeten gebruikers naar 'Instellingen' op Instagram gaan en vervolgens op 'Ondersteuningsverzoeken' tikken. Van daaruit kunnen gebruikers op elk rapport tikken waarvan ze meer informatie over de status willen zien.


Hoe dien ik een ondersteuningsverzoek in op Instagram?


Heb je problemen op Instagram? Als je een gebruiker van Instagram bent, kun je via de Instagram-app contact opnemen met Instagram om een ondersteuningsverzoek in te dienen. Hiervoor moet je naar "Instellingen" op Instagram gaan en vervolgens op "Ondersteuningsverzoeken" tikken. Neem daarnaast contact op met het technische team voor hulp-

  • Open eerst de app en tik vervolgens op het pictogram dat zich in de rechterbenedenhoek bevindt.
  • Hierna moet u op de parallelle staven in de rechterbovenhoek tikken.
  • Klik op de "Instellingen" onderaan het menu.
  • In deze stap moet u op het volgende scherm op "Help" tikken.
  • Daarna moet je de app openen en vervolgens op je pictogram in de rechterbenedenhoek tikken.
  • Klik op de parallelle staven die aanwezig zijn in de rechterbovenhoek.
  • Nu moet je naar de "Instellingen" gaan die onderaan het menu aanwezig zijn.
  • Klik op de "Help" op het volgende scherm.

Er is nog een andere manier om ondersteuning te krijgen van Instagram-ondersteuning via de website -

Allereerst moet je via je Instagram-account op een computer door de meeste van dezelfde hierboven genoemde stappen navigeren. Hierna moet je je Instagram-account openen dat aanwezig is op de desktop om ermee aan de slag te gaan. Navigeer daarna naar het 'helpcentrum' door https://help.instagram.com in te voeren.

Wat is uw ondersteuningsverzoek bijgewerkt op Instagram?


Op Instagram is er een nieuwe functie die de status van ingediende rapporten en de rapportgeschiedenis van gebruikers laat zien. Als je het bijgewerkte ondersteuningsverzoek wilt zien, moet je rapporten bekijken via de "Instellingen" op Instagram en vervolgens op "Ondersteuningsverzoeken" tikken. Van daaruit kunnen ze op elk rapport tikken om meer informatie over de status ervan te zien.

Hoe lang duurt een ondersteuningsverzoek op Instagram?


Het kan 24-48 uur duren voor het eerste antwoord op je ingediende melding op Instagram.

Waar zijn mijn ondersteuningsverzoeken op Instagram?


Om uw rapporten te zien, moet u naar "Instellingen" op Instagram gaan en vervolgens op "Ondersteuningsverzoeken" klikken. Van daaruit kunt u op elk rapport tikken om meer informatie over de status ervan te zien. Daarnaast kunt u ook op 'Meer opties' tikken voor voorgestelde acties.

Hier leest u hoe u contact kunt opnemen met Instagram om meer van hen te weten-

  • Klik door naar Instagram.com
  • Scrol in de volgende stap omlaag naar de onderkant van Instagram.com en tik vervolgens op 'Ondersteuning'
  • Klik op het "Privacy and Safety Center" dat aanwezig is in het linkermenu
  • Tik in de volgende stap op Iets melden
  • Hier moet u klikken op het type probleem waarmee u wordt geconfronteerd
  • Klik op de link die zegt meld het
  • Elk nummer op Instagram heeft een uniek formulier om in te vullen
Je kunt ook verbinding maken met Instagram via het Helpcentrum, waar je meer te weten komt over verschillende problemen.

Hoe krijg je een ondersteuningsverzoek op Instagram?


Wat is een ondersteuningsverzoek op Instagram? Hoe de ondersteuningsaanvraag krijgen? Om uw rapporten te zien, moeten gebruikers naar 'Instellingen' op Instagram gaan en vervolgens op 'Ondersteuningsverzoeken' klikken. Neem contact op met het Instagram-team om vragen te stellen met betrekking tot ondersteuningsverzoeken.

Contact opnemen met Instagram via iPhone-

  • Ga eerst naar de Instagram-app.
  • Ga in de volgende stap naar het inlogscherm
  • Zoek de "wachtwoord vergeten" tik onder de inlogknop.
  • Kies hierna voor “Gebruikersnaam” of “telefoonnummer”.
  • Kies de optie om in te loggen met Instagram.
  • Tik op "Volgende". Je moet de instructies op het scherm volgen om het probleem op te lossen en rechtstreeks contact op te nemen met Instagram.
Wil je iets melden op Instagram? Als je iets op Instagram wilt melden, moet je deze stappen volgen en zal het uiteindelijk het technische team van Instagram op de hoogte stellen.

Een product melden:

Als je een product op Instagram niet geschikt vindt, kun je dit met Instagram melden. Volg hiervoor deze snelle instructies zodat het door het Instagram-team op de hoogte kan worden gesteld-

  • Ga naar de productpagina van het product dat je wilt melden.
  • Tik op (iPhone) of meer opties (Android) die rechtsboven aanwezig zijn.
  • Klik in deze stap op het product "Melden" en selecteer een reden.
  • Als je een bericht met een getagd product wilt rapporteren, moet je naar het bericht met een getagd product gaan.
  • Tik vervolgens opnieuw op iPhone of meer opties op het Android-apparaat in de rechterbovenhoek.
  • Klik in de laatste stap op "Melden en selecteer een reden".
Meld een verkoper:

  • Hiervoor moet je navigeren naar het profiel van de verkoper die je wilt melden.
  • Tik op iPhone of meer opties Android die rechtsboven aanwezig is.
  • Klik op het rapport en volg de instructies op het scherm.

Waar vind ik ondersteuningsverzoeken op Instagram?


Om de ondersteuningsverzoeken te krijgen die je al hebt gemeld, moet je naar de optie 'instelling' gaan. Zorg er daarna voor dat je op het 'ondersteuningsverzoek' klikt om te weten wat de status is van de meldingen die je op Instagram hebt gedaan. Dit is een nieuw gelanceerde functie van Instagram waarmee je je gemelde problemen kunt zien.

Hoe lang duren Instagram-ondersteuningsverzoeken?


Instagram kan 24 tot 48 uur nodig hebben om je verzoeken te beantwoorden en erop te reageren. U moet dus een paar dagen wachten voordat u contact met hen opneemt voor uw problemen. Neem contact met ons op Instagram Bellen Nederland.

​​We bieden ook technische ondersteuning voor Facebook Belgie U kunt contact met ons opnemen via Facebook Bellen.

No comments:

Post a Comment