Sunday 4 April 2021

Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 (wifi) oplossen | Internet maakt geen verbinding?

 In dit bericht kun je de stappen vinden om Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 op te lossen en de reden achter deze fout te vinden.

Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 (wifi): eenvoudige probleemoplossing:

Om basisproblemen op te lossen voor WiFi-connectiviteit en echofout 7: 3: 0: 0: 1.

Stap 1: Start gewoon het Echo-apparaat opnieuw op en verbind het met wifi.

Stap 2: Als dit u nergens lijkt te bereiken, start u het Echo-apparaat opnieuw op door op een klein gaatje aan de onderkant van uw Alexa-apparaat te drukken. Hoewel, als je Echo 2e generatie hebt, je tegelijkertijd op de Actie- en Volumeknop drukt om de actie te resetten.


Stap 3: Druk ook op de resetknop op de router en wacht tot de draadloze router en modem opnieuw zijn opgestart.

Stap 4: U moet de routerfirmware ook bijwerken door u aan te melden bij het beheerdersdashboard. Als u niet weet hoe u dit moet doen, bel dan uw routerprovider of bel voor hetzelfde.

Stap 5: vergeet ook niet om de huidige versie van de Alexa-app bij te werken en te installeren.

Stap 6: Als hiermee uw Echo Wifi-fout 7: 3: 0: 0: 1 wordt opgelost, is het goed.

Hoewel, als het u niet uit het Echo-wifi-probleem haalt, u de gegeven gids volgt. Inclusief basis- en geavanceerde probleemoplossingstechnieken, u kunt ze lezen en uw Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 oplossen.

Redenen achter Alexa-fout 7: 3: 0: 0: 1


Wanneer:

  • Een draadloze router is niet consistent met Alexa-apparaten.
  • U gebruikt netwerkextenders.
  • Routerconfiguratie of -instellingen zijn onjuist Twee netwerken op één router met dezelfde naam (SSID).
  • Type netwerkbeveiliging is verkeerd.
  • Er is netwerkcongestie.
  • U heeft een defect apparaat.

Het geeft duidelijk Alexa-fout 7: 3: 0: 0: 1 aan.

Stappen om Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 te repareren


Stap 1: Om Echo Wifi-verbindingsfout 7: 3: 0: 0: 1 op te lossen, als u de hulp van een mobiel apparaat voor de Alexa-app gebruikt, moet u 'Smart Network Switch' in de instellingen deactiveren.

Het enige wat je nodig hebt, is op Instellingen-> Verbinding-> wifi-> Geavanceerd-> Smart Network Switch te tikken.

Stap 2: Vink nu het selectievakje Smart Network uit en probeer opnieuw verbinding te maken met uw Echo-apparaat met wifi.

Wilt u de reden weten? - Zodra deze optie van "Smart Network switch" is geactiveerd, blijft uw mobiele apparaat op zoek naar een sterke wifi-verbinding.

Daarom, als het netwerksignaal zwak wordt op een mobiel apparaat, verandert het apparaat het netwerk.

Om de communicatie met het Alexa-apparaat soepel te laten verlopen, heb je een sterke en stabiele netwerkverbinding nodig.

Wijzig de routerconfiguratie om het echo-apparaat compatibel te maken


Om de routerconfiguratie te typen, moet u eerst het adres weten.

  1. Druk op de ‘Windows + R’ -knop op het toetsenbord. Typ ‘cmd’ in het veld Uitvoeren en druk op ‘Enter’.
  2. Voer nu ‘ipconfig’ in op het zwarte scherm en tik op Enter. Schrijf vervolgens het IPv4-adres op en typ het in het browservenster om de aanmeldingspagina van de router te openen.
  3. Voer nu op de inlogpagina van de router de gebruikersnaam en het wachtwoord van de beheerder in. Als je deze informatie niet kent, kijk dan op het label aan de achterkant van de router en noteer het serienummer en het aanmeldingsadres.
  4. Als u zich nu hebt aangemeld bij de configuratiepagina van de router, zoekt u en tikt u op de optie "Draadloze verbinding" in de linkervensterbalk.
  5. Wanneer u naar de pagina met draadloze instellingen wordt geleid, moet u de dual-band-optie activeren, als dit niet het geval is. Simpel gezegd, schakel het 2,4 GHz- en 5,0 GHz-netwerk in op de pagina.
  6. Controleer en wijzig daarna de SSID-namen voor beide netwerken, voor het geval ze hetzelfde zijn. Bevestig dat om een ​​naam en wachtwoord toe te wijzen die u gemakkelijk kunt onthouden.
  7. Ten gunste van een 5,0 GHz-netwerk: als u verwacht dat uw echo-apparaat er verbinding mee maakt, bewaar het dan alleen voor dit apparaat.

Wijzig de netwerkbeveiliging om problemen met Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 op te lossen


  1. Schakel over naar ‘Beveiligingsopties’ en stel uw netwerk in als WPA2. Als het codering heeft, stel het dan in met de ‘AES’ -optie.
  2. Ook kan IPv6 de netwerkverbinding onderbreken. Ga dus naar Netwerk-> Interfaces in> IPv6-toewijzing uitschakelen.
  3. Schakel vervolgens ‘Poortscan en DOS-bescherming’ uit onder Instellingen -> WAN-instellingen. Raadpleeg de onderstaande afbeelding voor meer informatie.

Afsluitende gedachten-

Dit zijn de belangrijkste redenen of oplossingen om Amazon Echo-fout 7: 3: 0: 0: 1 op te lossen. Dus als je denkt dat we een aantal van de echo-wifi-foutenoplossing hebben gemist. Bel ons Amazon Contact, dan kun je ze met ons delen.

We bieden ook technische ondersteuning voor Facebook Nederland U kunt contact met ons opnemen via Facebook Bellen.

1 comment:

  1. Indeed, the services offered by Gmail account are the finest, but some users might fail to access the email service because of technical glitches or forgotten passwords.
    -----------------------------
    Gmail Bellen

    ReplyDelete