Spreek met een live persoon bij Google om problemen met accountsynchronisatie op te lossen
Als uw Android-telefoon problemen heeft met synchroniseren met uw Google-account, ziet u mogelijk een bericht met de melding 'Synchronisatie ondervindt momenteel problemen. Het is zo terug' of bekijk een pictogram voor een synchronisatieprobleem. De meeste synchronisatieproblemen zijn tijdelijk, dus wacht even. Gewoonlijk wordt uw Google-account automatisch gesynchroniseerd, zelfs nadat u een paar minuten hebt gewacht. Maar als u synchronisatieproblemen blijft ondervinden, moet u in plaats van aan uw haren te trekken zo snel mogelijk met een live persoon bij Google praten. Ze hebben oplossingen voor allerlei problemen met betrekking tot een Google-account. Maak dus contact met hen en ontvang een handleiding voor het oplossen van synchronisatieproblemen die zich voordoen op een Google-account.
Effectieve oplossingen om problemen met accountsynchronisatie op te lossen
We hebben hier verschillende mogelijke methoden voor probleemoplossing verzameld die u zeer zullen helpen om het synchronisatieprobleem op te lossen. Dus laten we beginnen met het een voor een volgen van de verstrekte richtlijnen:
Oplossing 1: probeer uw Google-account handmatig te synchroniseren
De aanwijzingen voor het handmatig synchroniseren van het Google-account worden hieronder vermeld. Dus, een glimp van die stappen:
- Open de app "Instellingen" van uw telefoon
- Tik op de knop "Accounts". Als u 'Accounts' niet ziet, klikt u op 'Gebruikers en accounts'
- Als u meer dan één account op uw mobiele apparaat heeft, tikt u op degene die u wilt synchroniseren
- Klik op het tabblad 'Accountsynchronisatie'
- Tik op Meer en dan Nu synchroniseren
Als u uw Google-account nog steeds niet kunt synchroniseren met een Android-telefoon, gaat u naar de volgende oplossingsgids. Dit kan nuttig voor u zijn!
Oplossing 2: controleer of automatische synchronisatie is ingeschakeld
Als u echt wilt dat uw Google-account automatisch wordt gesynchroniseerd, laat u automatische synchronisatie ingeschakeld. Als dit ook niet werkt, praat dan met een Google-vertegenwoordiger of ga naar de volgende oplossing.
Oplossing 3: wis Gmail-gegevens en cachebestand
Het wissen van de gegevens en het bestand in de cache van uw Google-apps kan de normale functionaliteit van uw accountsynchronisatie hervatten. Hier is hoe te doen:
- Klik eerst op "Instellingen" Apps
- Zorg ervoor dat de "Selectie van alle apps" is toegepast en scrol omlaag om het Gmail-item te zien
- Tik op de app "Gmail" en tik nogmaals op de knop "Opslag".
- Begin door op Gegevens wissen te klikken, wacht tot het proces is voltooid en tik vervolgens op Cache wissen
- Open de Instellingen-app op je Android-telefoon
- Ga helemaal onderaan naar Systeem > Geavanceerd > Systeemupdate. Tik indien nodig eerst op "Over telefoon" of "Over tablet"
- Uw updatestatus wordt weergegeven. Volg de aanwijzingen die op het scherm verschijnen.
- U kunt contact met hen opnemen via de livechat.
- U kunt telefonisch met iemand bij Google praten
- Met de ondersteuningsservice op afstand.
- Door een e-mail te sturen.
No comments:
Post a Comment