Monday 20 December 2021

Hoe te herstellen vergeten Hotmail-accountwachtwoord?

 

Als u geen toegang kunt krijgen tot uw Hotmail-account omdat u uw Hotmail-wachtwoord bent vergeten of als u denkt dat iemand uw account heeft gehackt, is het opnieuw instellen van uw wachtwoord een van de gemakkelijkste manier om de controle over uw Hotmail-account terug te krijgen.

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, kunt u dit eenvoudig doen met behulp van Microsoft-hulpprogramma voor accountherstel. U kunt alleen kiezen voor de beveiligingsvraagoptie om uw identiteit te verifiëren.

Als u een van deze bovenstaande opties heeft, kunt u het wachtwoord van uw Hotmail-account eenvoudig herstellen door deze stappen te volgen:


Stappen om te herstellen Wachtwoord vergeten Hotmail-account


1.) Ga naar de startpagina van Outlook.com terwijl de naam van Hotmail is gewijzigd in Outlook.com.

2.) Voer uw gebruikers-ID in (e-mail, telefoon of Skype) en klik op de knop Volgende.




3.) Klik op de volgende pagina op de optie Mijn wachtwoord vergeten, die zich net onder de knop Aanmelden bevindt.

4.) Er verschijnt een nieuwe pagina waar u drie opties krijgt:

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  • Ik weet mijn wachtwoord, maar kan niet inloggen
  • Ik denk dat iemand anders mijn Microsoft-account gebruikt
Selecteer Ik ben mijn wachtwoord vergeten en klik op de knop Volgende. Op het volgende scherm moet u Captcha invoeren om te bewijzen dat u een mens bent. Doe dit en klik op de knop Volgende.



Selecteer Ik ben mijn wachtwoord vergeten en klik op de knop Volgende. Op het volgende scherm moet u Captcha invoeren om te bewijzen dat u een mens bent. Doe dit en klik op de knop Volgende.


5.) Op het volgende scherm krijgt u drie opties om uw identiteit te verifiëren:

  • E-mail ***036@gmail.com
  • Tekst ******56
  • Ik heb geen van deze

Selecteer een geschikte optie uit de drie en klik op Volgende. Als u een van de eerste twee opties selecteert, ontvangt u een code op uw e-mail of telefoon die u op het volgende scherm moet invoeren.

Als u echter de derde optie selecteert Ik heb geen van deze, wordt u doorverwezen naar een nieuwe pagina waar u een alternatieve e-mail-ID mag opgeven. Voer uw alternatieve e-mailadres in en klik op Volgende om er een beveiligingscode op te ontvangen. Voer eenvoudig de code in op het volgende scherm.

6.) Zodra u op de knop Volgende klikt nadat u de beveiligingscode hebt ingevoerd, komt u op de pagina Wachtwoord opnieuw instellen. Maak eenvoudig uw nieuwe wachtwoord aan en klik op de knop Volgende om het wachtwoord van uw Hotmail-account te herstellen.

Als u na het volgen van de bovenstaande instructies nog steeds geen toegang tot uw account kunt krijgen, laat onze experts u dan helpen. Ons technische team is gekwalificeerd en ervaren in het omgaan met dit soort problemen in Hotmail.

Wij zijn een standvastige externe Hotmail-klantenondersteuningsserviceprovider en hebben een trackrecord van 100 procent tevredenheid van de klant voor hun problemen.

Om onze assistentie in te huren, neemt u contact op met het gratis telefoonnummer van Hotmail Bellen via ons 24 uur per dag beschikbare gratis Hotmail-nummer of u kunt ons een e-mail sturen, een van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met u op. Naast bellen en e-mailen, kunt u via livechat ook één-op-één met onze experts praten.

We bieden ook technische ondersteuning voor Facebook Belgie U kunt contact met ons opnemen via Facebook Bellen.

No comments:

Post a Comment